Wednesday, November 5, 2008

Kratki vicovi.


Tatkoto "Ete sine se izbanjavne i bez majkati!"
Deteto "Da ama mama sekogas prvo mi gi vadi cevlite".

Kako policaec otvora konzerva? Vika "OTVORAJ POLICIJA".

Koko policaec pie sredno kafe? Od trite kafinja go pie ona sto e na sredina.

Sto znaci kratenkata RM na kapite od policajcite? Rezerven mozok.

Mujo i Haso prenesuvaat mebel od edna vo druga zgrada. Po nekoe vreme Mujo mu veli na Haso. Slusaj Haso imam edna dobra i losa vest. Dobrata e deka zavrsivme so prenesuvajnjeto na mebelot. A losata? prasuva Haso. Losata e deka ja zgresivme zgradata.


Policaecot slusa nesto suska vo grmuskata. Vika "POLICIJA izlezi na videlina". Od grmuskata se slusa jas sum Zan Klod van Dam.Policaecot vika "Ne mi e gajle izleguvajte site cetvorica.

Kako policaec faka zajak? Svirka kako zelka.

Si odat banana i mobilen koj vibrira. Bananata mu vika na mobilniot - Sto se treses mene ke me jadat.

Si odat dva domata na ulica. Edniot go gazi kola a drugiot vika -Ajde kecap da prodolzime.

Sto e zebra? Konj sto naviva za Juventus.

Sto vika kuceto koga ke vidi nakiteno drvo so lambicki? Konecno mi stavile svetlo vo klozetot.

Kako ke vlezat 6 slona vo lift? Eden po eden.

Zosto imalo pomor vo Ohridsko Ezero? Zosto politicarite se kapele tamu.

Zosto zajakot gi mrda usite koga trca? Menuva brzini.

No comments: